Bezpieczne zakupy

FAQ

W czym możemy Ci pomóc?

Kontakt

tel: 605 872 187

e-mail: sklep@dstreet.pl

pon.-pt. w godz. 09:00-16:00

Najczęściej zadawane pytania

  • Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres sklep@dstreet.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres sklep@dstreet.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zalogowany może również samodzielnie dodać zwrot poprzez zakładkę, która dostępna jest na jego koncie w systemie sklepu internetowego.

  • Odeślij do nas odzież wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

    • "D-TEX" Sp. z o.o.
    • ul. Jana Długosza 5
    • 98-300 Wieluń

    Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

    • Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
    • Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.

  • Tak, w tym celu należy zapoznać się z informacjami dostępnymi na tej stronie

    Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane. Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

  • Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę Dstreet, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.

    Pamiętaj:

    • Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi;
    • Nie mamy technicznej możliwości odbioru przesyłek wysłanych "Za Pobraniem".

    Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  • Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni. Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim panelu sklepowym, bądź po numerze nadania przewoźnika którym wysłałeś przesyłkę do naszego sklepu.

  • Szczegółowe informacje na temat reklamacji produktu w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Wymiany, zwroty i reklamacje.

  • Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  • Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

  • Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce Jak kupować?.

  • Oczywiście! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (sklep@dstreet.pl), jak i telefonicznie pod numerem telefonu 605872187. Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 20zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.

  • Termin realizacji zamówienia jest uzalezniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem PayU/PayPal realizujemy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

  • Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem PayU/PayPal realizujemy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym końcie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piąteku. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są relizowane w następnym dniu roboczym. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.

pixel