Bezpieczne zakupy

FAQ

bar
paragraph start

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami

Kontakt

tel: 605 872 187

e-mail: sklep@dstreet.pl

pon.-pt. w godz. 09:00-16:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc z wymianami, zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres sklep@dstreet.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres sklep@dstreet.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zalogowany może również samodzielnie dodać zwrot poprzez zakładkę, która dostępna jest na jego koncie w systemie sklepu internetowego.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Odeślij do nas odzież wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

  • "D-TEX" Sp. z o.o.
  • ul. Jana Długosza 5
  • 98-300 Wieluń

Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

  • Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
  • Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.

Czy mogę dokonać wymiany towaru?

Tak, w tym celu należy zapoznać się z informacjami dostępnymi na tej stronie

Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane. Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?

Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę Dstreet, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.

Pamiętaj:

  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi;
  • Nie mamy technicznej możliwości odbioru przesyłek wysłanych "Za Pobraniem".

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni. Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim panelu sklepowym, bądź po numerze nadania przewoźnika którym wysłałeś przesyłkę do naszego sklepu.

Jak złożyć reklamację produktu?

Szczegółowe informacje na temat reklamacji produktu w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Wymiany, zwroty i reklamacje.

W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce Jak kupować?.

Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo lub telefonicznie?

Oczywiście! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (sklep@dstreet.pl), jak i telefonicznie pod numerem telefonu 605872187. Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 20zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzalezniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem PayU/PayPal realizujemy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem PayU/PayPal realizujemy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym końcie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piąteku. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są relizowane w następnym dniu roboczym. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.

pixel