Bezpieczne zakupy

FAQ: Zamówienia

bar
paragraph start

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami

Kontakt

tel: 42 278 44 44

e-mail: sklep@dstreetonline.pl

pon.-pt. w godz. 08:00-15:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc ze zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce Jak kupować?.

Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo lub telefonicznie?

Oczywiście! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (sklep@dstreetonline.pl), jak i telefonicznie pod numerem telefonu 42 278 44 44. Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 20zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzalezniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem PayU/PayPal realizujemy w ciągu maksymalnie 2-4 dni roboczych. Jeśli wybierzesz płatność tradycyjnym przelewem, wysyłka paczki nastąpi po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, co może spowodować wydłużenie czasu realizacji.

Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy - najszybciej jak to możliwe - skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailowo (sklep@dstreetonline.pl) lub telefonicznie (42 278 44 44). Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już do Państwa wysłane.

Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@dstreetonline.pl e-mail z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysyłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Istnieje możliwość łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę, jeśli żadne z zamówieni nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 150 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Czy mogę sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?

Podstawową informacją o zamówieniu jest przypisany do niego status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto. Ponadto dla zarejestrowanych użytkowników udostępniamy w koncie Użytkownika opcję śledzenia przesyłki, która przekierowuje do serwisu firmy kurierskiej zawierającego informację o danej przesyłce.

W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, zostanie wysłany do Ciebie e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.

Pamiętaj, iż funkcja ta nie jest aktywna od razu.

Co mogę zrobić, jeśli mój kod rabatowy nie zostanie zaakceptowany?

W przypadku problemów z realizacją kodu rabatowego, upewnij się, że wszystkie poniższe warunki zostały spełnione:

  • Kod rabatowy ma wyszczególnioną datę ważności;
  • Produkty na które chcesz wykorzystać kod rabatowy są objęte warunkami promocji;
  • Nie wykorzystałeś żadnego innego kodu rabatowego dla bieżącego zamówienia.

Proponujemy nie przepisywać kodu, ale skopiować go i wkleić w przeznaczone do tego pole. W ten sposób masz pewność że podany kod jest prawidłowy.

Czy istnieje możliwość łączenia kodów rabatowych?

Niestety nie ma możliwości łączenia kuponów. Przy jednym zamówieniu można zrealizować tylko jeden kupon.

Czy można realizować kod rabatowy już po złożeniu zamówienia?

Realizacji kuponu rabatowego można dokonać wyłącznie z poziomu koszyka przed złożeniem zamówienia. Z powodów technicznych realizacja kuponów już po złożeniu zamówienia nie jest możliwa. Kupon rabatowy może zostać zrealizowany przy następnym zamówieniu. Pamiętaj, że niektóre kody rabatowe mają ograniczoną datę ważności.

Zapomniałem/am wprowadzić kod rabatowy podczas składania zamówienia, czy mimo to mogę uzyskać rabat?

Niestety z powodów technicznych realizacja kodu rabatowego po potwierdzeniu złożenia zamówienia jest niemożliwa. Kupon rabatowy może zostać wówczas zrealizowany podczas składania kolejnego zamówienia w sklepie Dstreet.

Czy mogę anulować wprowadzony kod rabatowy?

Oczywiście! Udaj się do sekcji „Twoje konto”, wybierz zakładkę „Rabaty” po czym zaznacz aktywny rabat i kliknij „Dezaktywuj”.

Moje zamówienie zostało wysłane na nieprawidłowy adres. Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy już po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, wprowadzenie do niego zmian nie jest już możliwe, m.in. zmiana sposobu dostawy, czy rozmiaru produktu.

Tylko przez krótki czas od momentu otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia możliwe są: zmiana adresu dostawy lub zmiana rozmiaru/modelu. Prosimy jednak o wyrozumiałość, w niektórych przypadkach zmiany mogą być zupełnie niemożliwe. W celu sprawdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, bądź wejdź na swój profil w naszym sklepie do zakładki „ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNE ŚRODKI”. Zanim dokonasz zamówienia, upewnij się, że podany przez Ciebie adres dostawy jest prawidłowy. Ewentualne zmiany nanieś przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia.

pixel