FAQ: Wysyłka i Dostawa Zamówienia
W czym możemy Ci pomóc?
Kontakt
Wysyłka i dostawa zamówienia
W jaki sposób dostarczane są przesyłki?
Wysyłki - zarówno przedpłacone jak i pobraniowe - realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, InPost, DPD lub Poczty Polskiej.
Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem PayU/PayPal realizujemy w ciągu maksymalnie 2-4 dni roboczych. Jeśli wybierzesz płatność tradycyjnym przelewem, wysyłka paczki nastąpi po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, co może spowodować wydłużenie czasu realizacji. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.
Jaki jest koszt dostawy?
Szczegółowe informacje na temat kosztów i terminów dostawy dostępnych w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Koszty i czas dostawy.
Czy mogę poprosić o wysłanie zamówienia na inny adres niż podany w moim koncie klienta?
Zamówienie możemy wysłać na dowolny adres wskazany na ścieżce zakupowej. Na kroku ‘Twoje Dane’ wybierz ‘Dostawa na inny adres’.
Czy zamówienie może zostać wysłane za granicę?
Tak, jednak przesyłki zagraniczne objęte są oddzielnym cennikiem dostawy. Z dokładnymi kosztami wysyłki za granicę możesz zapoznać się w zakładce Koszty i czas dostawy.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostarczeniem, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do każdego zamówienia zawsze dołączamy potwierdzenie sprzedaży oraz paragon lub fakturę VAT (w zależności od opcji zaznaczonej przy składaniu zamówienia).
Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?
Nie przejmuj się! Kurier podejmie do dwóch prób doręczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia, status zostanie zmieniony na „Zwrot do adresata”, paczka trafi do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i po krótkim czasie zostanie odesłana do nas. Niestety nie mamy wpływu na dokładny czas dostawy Twojego zamówienia. Pamiętaj o tym podczas podawania adresu dostawy.
Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie. Co zrobić?
Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login lub nr zamówienia, nasz konsultant sprawdzi i w razie jakichkolwiek problemów pomoże rozwiązać zaistniały problem.
Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
Dstreet.pl prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru, jak również reklamacji oraz zwrotu na miejscu.
Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
Tak. Otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz informacjami dotyczącymi sposobu śledzenia statusu przesyłki. Po kliknięciu na link zawarty w wiadomości e-mail zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony która umożliwia śledzenie statusu przesyłki. Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie Śledzenie Przesyłek.
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
W takiej sytuacji, przede wszystkim spisać protokół szkody w obecności kuriera. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem.
W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.
W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.