FAQ: Rejestracja i Konto
W czym możemy Ci pomóc?
Kontakt
Rejestracja i konto
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie kliknij przycisk "Logowanie", a następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku podaj wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „ZAREJESTRUJ KONTO” otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym. Po jego zaakceptowaniu możesz dokonywać zakupów w sklepie.
Uwaga! Prosimy sprawdzić również folder „SPAM” na swoim koncie pocztowym.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie możesz jednak sprawdzać historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach konieczne będzie ponowne podanie danych dotyczących dostawy. Nie będziesz mógł korzystać z ewentualnych rabatów skierowanych do Stałych Klientów.
Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?
Przede wszystkim możesz śledzić swoje zamówienia, zachować dane potrzebne do wystawienia faktury, składać formularze zwrotu i reklamacji oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Biurem Obsługi Klienta.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, kliknij w przycisk „PRZYPOMNIJ HASŁO” i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Możesz dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy, że po zalogowaniu klikniesz w napis „Edycja Danych”.