FAQ

 


SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  • Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo lub telefonicznie?
    Zamówienia są przyjmowane zarówno mailowo jak i telefonicznie. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 20 zł) i nie obowiązują przy nim trwające w sklepie promocje i rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 605 872 187 lub na adres e-mail: sklep@dstreet.pl.
  • Czy mogę złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
    Tak. Zamówienie można złożyć bez konieczności zakładania konta i logowania się do sklepu. Po włożeniu produktów do koszyka przechodząc do etapu "Dane do Wysyłki" należy wybrać opcję "ZAMÓW BEZ REJESTRACJI". Zachęcamy jednak do założenia konta. Konto w sklepie umożliwia zapisywanie historii zakupów Klienta i uprawnia do posiadania Karty Stałego Klienta.
  • Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?
    Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało do Państwa wysłane.
  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Przy wybraniu opcji wysyłki za pobraniem lub płatności PayU czas realizacji jest najszybszy, wówczas zamówienie jest realizowane w ciągu 2 dni roboczych. Przy wybraniu opcji przedpłaty na zwykłe konto, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu przez nas pieniędzy na koncie, więc czas realizacji może potrwać od 2 do 5 dni roboczych. Jednak dbamy o to by nasi Klienci otrzymywali przesyłki możliwie w najkrótszym czasie od złożenia zamówienia.


DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW, ROZMIARY


  • Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?
    Przy każdym produkcie zamieściliśmy tabelę rozmiarową. Wystarczy kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę powiązaną z danym produktem, gdyż mogą one być różne w zależności od marki. Ustalenie odpowiedniego rozmiaru wymaga zmierzenia wymiarów swojej odzieży najlepiej rozłożonej na płasko na gładkiej powierzchni (np. podłodze, stole) i porównania z wymiarami w tabeli.
  • Dlaczego moje wymiary różnią się od tych podanych w tabeli rozmiarowej?
    Wynika to z faktu, że wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę dlatego należy zawsze sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu.
  • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
    Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępności i przybliżonym czasie jego realizacji. Jeżeli jakiś produkt nie jest dostępny w danym rozmiarze nie ma możliwości zamówienia go.
  • Z jakich materiałów są wykonane oferowane produkty?
    Materiały z jakich wykonane są produkty zostały podane w opisach oferowanych przez nas przedmiotów.
  • Skąd pochodzi odzież w sklepie www.dstreet.pl?
    Nasze ubrania i kolekcje szyte są specjalnie na nasze zamówienie u producentów i oficjalnych dystrybutorów marek, których jesteśmy jedynym przedstawicielem i Kontrahentem.

KOSZTY PRZESYŁKI I DOSTAWA

  • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
    Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.
  • Jakie są koszty przesyłki przy większym zamówieniu?
    Koszty przesyłki przy zamówieniu na kwotę powyżej 199 zł wynosi 0 zł. Promocja dotyczy zamówień składanych bezpośrednio na stronie dstreet.pl, nie obejmuje zamówień mailowych i telefonicznych.
  • Jaki jest całkowity koszt zakupionego towaru?

     


    Przesyłka Krajowa

    Dostawa towarów firmą spedycyjną "Siódemka" oraz "Paczkomatami InPost" jest ograniczona tylko do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

     

     

     

  • Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?
    Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki. Nie wystawiamy faktury na towary inne niż w złożonym zamówieniu oraz na inne dane klienta, ponieważ faktury są generowane automatycznie i nie można ich edytować.
  • Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
    Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do Adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).
  • Czy wysyłacie paczki w weekend?
    Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie pracują w weekendy.
  • Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie. Co zrobić?
    Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia, nasz konsultant sprawdzi i w razie jakichkolwiek problemów pomoże rozwiązać zaistniałą sytuację.
  • Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
    Dstreet.pl prowadzi jedynie sprzedaż wysyłką, dlatego nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru.
  • Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
    Tak. Otrzymacie Państwo wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz informacjami dotyczącymi sposobu śledzenia statusu przesyłki. Po kliknięciu na link zawarty w wiadomości zostaną Państwo automatycznie przeniesieni do strony która umożliwia śledzenie statusu przesyłki.


WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij